Regulamin

Witamy

Z przyjemnością witamy Państwa na stronie internetowej Rolling Luggage (nazywanej dalej Stroną), oficjalnym sklepie internetowym marki Rolling Luggage.

Prosimy o uważne przeczytanie poniższego regulaminu. Relacja pomiędzy Rolling Luggage a jego Klientami jest opisana wyłącznie poprzez Regulamin, który powinien zostać przeczytany i zaakceptowany przez Klienta. Jeśli nie zgadzają się Państwo z regulaminem w całości, prosimy o nie korzystanie z tej strony.

Podczas korzystania z poszczególnych serwisów lub z zakupu produktów, możecie Państwo otrzymać dodatkowe wskazówki oraz reguły, odpowiadające owym serwisom lub produktom.

Rolling Luggage może od czasu do czasu nanosić poprawki do Regulaminu poprzez udostępnienie wprowadzonych zmian na stronie internetowej. Użytkowanie przez Państwa strony po zamieszczeniu zmian, będzie uznane za zaakceptowanie zmienionych warunków.

Znaczenie terminów użytych w poniższym Regulaminie znajdą Państwo w punkcie 19.

  1. Identyfikacja

    Aboutbags NV jest sprzedawcą produktów wyświetlanych na Stronie. Zarejestrowana siedziba Aboutbags NV znajduje się pod adresem: Westerring 17, 9700 Oudenaarde, Belgia, numer rejestru firmy Oudenaarde 0681.881.789.

  2. Dokładność treści

    Rolling Luggage dokłada wszelkich starań, aby informacje zamieszczane na Stronie były aktualne. Jednakże, jest to nie możliwe aby zagwarantować całkowity brak błędów na Stronie. Informacje oraz inne materiały publikowane na stronie internetowej mogą zawierać nieścisłości lub błędy. Waga, wymiary oraz pojemność produktów są podane jedynie w przybliżeniu. Włożyliśmy wiele wysiłku by być pewnym, że podane informacje dotyczące produktów, jak i paleta kolorystyczna odpowiadają dostarczanym w rzeczywistości produktom. Nie możemy Państwu zagwarantować, iż używany przez Państwa wyświetlacz odpowiednio odda faktyczny kolor produktu. Zmiany w informacjach na stronie są wprowadzane cyklicznie, bez każdorazowego informowania o tym Klientów. Rolling Luggage zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian na Stronie w dowolnym momencie, według własnego uznania. Rolling Luggage nie gwarantuje, że funkcje zawarte na Stronie lub pozostałe materiały nie będą zawierały żadnych błędów bądź problemów, że defekty zostaną poprawione lub że Strona bądź serwer zapewniający jej dostępność będą wolne od wirusów lub szkodliwych komponentów. Rolling Luggage nie bierze odpowiedzialności za użytkowanie strony, włącznie z zawartością i wszelkimi błędami w niej zawartymi.

    Ograniczenia dotyczące podręcznego bagażu kabinowego: staramy się by produkty oznaczone jako kabinowy bagaż podręczny spełniały aktualne wymagania linii lotniczych, jednak nie możemy brać odpowiedzialności za inne standardy dotyczące bagażu kabinowego podczas odprawy lub gdy linie lotnicze bądź lotnisko zmienią swoje przepisy dotyczące bagażu podręcznego.

  3. Ceny

    Cena zamawianych przez Państwa produktów, to cena wyświetlana na Stronie, w momencie potwierdzenia przez Państwa zamówienia. Cena zostanie potwierdzona ponownie w wiadomości e-mail, informującej o przyjęciu Państwa zamówienia do realizacji. Cena wyrażona jest w PLN, zawiera podatek VAT, nie zawiera kosztów dostawy.

    Jeśli pojawi się błąd w cenie zamówionych produktów lub w kosztach dostawy, poinformujemy Państwa najszybciej jak to możliwe i zaproponujemy sposób ponownego potwierdzenia zamówienia z właściwą już ceną lub anulowania zamówienia. Jeśli zdecydują się Państwo anulować zamówienie, zwrócimy Państwu pieniądze.

  4. Zamawianie on-line

    Zamówienie może złożyć osoba, która ukończyła 18 lat. Proces zamawiania produktu składa się z następujących etapów:

    • Dodają Państwo wybrany produkt do koszyka;
    • Wybierają Państwo sposób dostawy;
    • Podają Państwo adres dostawy;
    • Podają Państwo swój adres rozliczeniowy razem z informacją o płatności;
    • Zostaną Państwo poproszeni o zaakceptowanie Regulaminu;
    • Przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia istnieje możliwość przejrzenia swojego zamówienia, sprawdzenia ceny całkowitej obejmującej koszt produktu oraz wysyłki.

    Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Państwa wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia.

    Jeśli zdecydują się Państwo płacić kartą kredytową, zostaną Państwo poinformowani w osobnym mailu o swoim statusie płatniczym.

    Jak tylko produkty zostaną wysłane z naszego magazynu dostaną Państwo wiadomość e-mail z powiadomienie o statusie wysyłki. Wszystkie zamówienia są zależne od dostępności produktów w naszym magazynie. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania Państwa zamówienia z dowolnego powodu.

  5. Płatność

    Na naszej Stronie znajdziecie Państwo informację na temat akceptowanych form płatności. Płatność dokonywana jest w PLN. Prosimy odnieść się do Polityki Prywatności zamieszczonej na Stronie, dla uzyskania dalszych informacji dotyczących oszustw internetowych oraz bezpieczeństwa przy płatnościach internetowych.

    Rolling Luggage pozostaje w posiadaniu sprzedawanychtowarów, do momentu otrzymania pełnej zapłaty za produkt wraz z opłatą za przesyłkę, oraz możliwych odsetek za opóźnioną płatność i/lub odszkodowania. Rolling Luggage jest sprzedawcą, natomiast dokonujecie Państwo wpłaty na rachunek Nayan, którego spełne dane podane są w części dotyczącej płatoności na naszej Stronie.

  6. Umowa sprzedaży

    Umowa sprzedaży nie zaistnieje pomiędzy Klientem a Rolling Luggage, dopóki Rolling Luggage nie wyśle produktu. Wszystkie informacje zawarte na naszej stronie internetowej nie są ofertą czy umowę jednostronną. Państwa zamówienie stanowi wiążącą ofertę zakupu naszych produktów. Sprzedaż będzie dla nas wiążąca dopiero wtedy, kiedy poinformujemy Państwa, poprzez wiadomość email o fakcie wysłania do Państwa towaru.

    Rolling Luggage sobie prawo do odmowy przyjęcia i realizacji zamówienia w całości lub częściowo z dowolnego powodu i w każdym z następujących przypadków Produkt nie jest dostępny:

    • Produkt nie jest dostępny;
    • jeśli Państwa dane rozliczeniowe nie są poprawne, lub niemożliwe do zweryfikowania;
    • jeśli Państwa zamówienie zostanie uznane przez nasz system zabezpeczeń jako dopuszczające możliwość oszustwa;
    • jeśli Państwa płatność przelewem bankowym nie zostanie zaksięgowana o czasie;
    • jeśli mamy powód by przypuszczać, że kupujący nie ma ukończonych 18 lat;
    • jeśli mamy powód by sądzić, że kupujący będzie dalej odsprzdawał produkt;
    • jeśli pojawił się błąd w podanej cenie;
    • jeśli dostarczenie produktu pod podany przez Państwa adres okazało się niemożliwe do realizacji;
    • w wypadku wystąpienia tzw. siły wyższej
  7. Ograniczenia dotyczące przesyłki – kraj dostawy

    • Zamówienia z adresem dostawy podającym skrytkę pocztową oraz wojskowe adresy APO nie będą akceptowane;
    • dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku poza dniami świątecznymi;
    • Prosimy używać www.rollingluggage.pl by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Polsce.
  8. Dostawa

    Dołożymy wszelkich starań by zamówione produkty dotarły do Państwa w czasie określonym dla dostawy danego zamówienia w jego potwierdzeniu. Podany okres dostawy nie jest jednak okresem gwarantowanym i nie może być traktowany jako pewny. Odpowiedzialność za nieodpowiednio podany adres spoczywa na Użytkowniku i może on zostać obciążony dodatkowymi kosztami transportu z tego powodu.

    Jeśli wystąpi opóźnienie w dostawie, prosimy o kontakt podając numer zamówienia i numer klienta. W takim przypadku transakcje można uznać za zakończoną i wystąpić o zwrot należności lub wyznaczyć nowy termin dostawy zgodny z mozliwościami Rolling Luggage lub Tumi. Jeśli nowy termin nie zostanie dotrzymany to również w takim przypadku transakcje można uznać za zakończoną i wystąpić o zwrot należności.

    Wszystkie produkty wysyłane są z Rolling Luggage w Belgii. Jeśli Twój produkt nie dotrze do Ciebie w określonym czasie, skontaktuj się z nami podając swój numer zamówienia. W takiej sytuacji możesz anulować swoje zamówienie i zażądać zawrotu środków, jako jedynej formy zadośćuczynienia za opóźnienie. Możesz również poinformować nas o nowym, akceptowanym przez Ciebie czasie dostawy, w którym Rolling Luggage będzie zobligowany dostarczyć do Ciebie produkt. Jeśli i on nie zostanie dotrzymany masz prawo odstąpić od umowy i zażądać zwrotu środków.

    Nasze produkty dostarczamy jedynie za pośrednictwem profesjonalnej firmy kurierskiej. Zawsze wymagamy pokwitowania przyjęcia dostawy. Dopuszczamy możliwość, że pokwitowania dokona inna osoba niż Użytkownik, pod warunkiem że ta osoba jest obecna pod wskazanym adresem i ma ukończone 18 lat. Jeśli w momencie dostawy nie ma nikogo pod podanym adresem, będą Państwo poproszeni o kontakt z naszym kurierem aby umówić się na inny dzień dostawy.

  9. Uszkodzony lub niewłaściwy produkt

    Podczas dostawy proszę sprawdzić opakowanie pod kątem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych. Jeśli produkt okaże się zniszczony lub niezgodny z zamówieniem, prosimy o nie kwitowanie dokumentu dostawy oraz o zaznaczenie natury uszkodzenia i/lub rozbieżności na dokumencie dostawy. Są Państwo zobowiązani do poinformowania nas o problemie w ciągu 24 godzin od momentu dostawy, wysyłając wiadomość e-mail na adres: customer.care.pl@rollingluggage.com. W przypadku defektu wynikającego z wady produkcyjnej lub błędnej wysyłki - Rolling Luggage pokryje wszelkie koszty związane ze zwrotem produktu.

  10. Sprzedaż na odległość – prawo do zwrotu

    Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty dostawy, bez podania przyczyny. Prawo do zwrotu nie dotyczy produktów użytku osobistego. Mogą Państwo skorzystać z prawa do zwrotu produktu wysyłając nieużywany towar do Rolling Luggage, stosując się do procedury opisanej poniżej:

    Krok 1: Wypełnij formularz zwrotu. Otrzymasz od nas mailem etykietę zwrotną, numer zwrotu i szczegółowe instrukcje dotyczące zwrotu.

    Krok 2: Proszę zapakować zwracany przedmiot (tylko nieużywane rzeczy, z oryginalnymi metkami, instrukcjami użytkowania, kartą gwarancyjną i przywieszkami) do jego oryginalnego opakowania, tak - by zapobiec ew. uszkodzeniom w trakcie transportu.

    Krok 3: Proszę wydrukować etykietę zwrotną i przykleić ją na paczkę z produktem. Etykieta będzie zawierać wszystkie wymagane informacje, takie jak Państwa dane, adres zwrotny dostawy, nazwę firmy kurierskiej.

    Krok 4: Jeśli macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości po wypełnieniu instrukcji z pkt.3 – jesteśmy do Państwa dyspozycji. Jeśli nie, prosimy o odesłanie produktu w ciągu następnych 7 dni.

    Krok 5: Jeżeli produkt dotrze do nas w dobrym stanie, w ciągu 14 dni otrzymają Państwo zwrot pieniędzy. W przypadku, kiedy produkt dotrze niekompletny lub uszkodzony - zostaną Państwo poinformowani o braku możliwości przyjęcia zwrotu.

    Tylko produkty zakupione on-line na naszej Stronie mogą być zwracane opisaną powyżej drogą. W wypadku innych zwrotów należy kontaktować się bezpośrednio ze sklepem w którym produkt został zakupiony.

    W przypadku produktów TUMI etykieta zwrotna będzie dołączona do paczki. Znajdują się na niej następujące informacje:
    Jeśli chcesz dokonać zwrotu produktu/ów TUMI, postępuj zgodnie z instrukcją poniżej.

    1. Wypełnij formularz zwrotu. Do przesyłki zostanie dołączona etykieta zwrotna.
    2. Zapakuj produkt (y) bezpiecznie w oryginalne opakowanie, jeśli jest to możliwe (opcjonalnie). Do przesyłki proszę dołączyć wszystkie dokumenty, części i akcesoria. Wszystkie zwracane produkty muszą być nieużywane w celu zapewnienia pełne kwoty zwrotu.
    3. Przyklej przedpłaconą etykietę wysyłkową z opakowania zwrotnego starannie do kartonu. Upewnij się, że adres, na który będzie wysyłana przesyłka jest czytelny.
    4. Przed wysłaniem przesyłki zwrotnej usuń wszystkie dotychczasowo przyklejone etykiety z zewnętrznej strony paczki.
    5. Aby zwrócić przesyłkę należy zamówić dowolnego kuriera UPS w celu jej odbioru lub dostarczyć paczkę do dowolnej, autoryzowanej filli UPS. Aby znaleźć najbliższą lokalizację, odwiedź stronę ups.com/dropoff.
    6. Zachowaj numer przesyłki zwrotnej UPS do czasu otrzymania zwrotu środków, aby monitorować status dostawy.
  11. Ograniczenie odpowiedzialności

    Dokładamy wszelkich starań uzasadnionych z handlowego punktu widzenia, aby zapewnić nieprzerwane i wolne od błędów działanie Strony. Staramy się również chronić Stronę przed wirusami komputerowymi i innym „złośliwym oprogramowaniem”. Biorąc pod uwagę charakter tych zagrożeń i Internetu, obowiązkiem użytkownika jest podjęcie niezbędnych środków ostrożności i ochrony w celu zabezpieczenia komputera i systemu, ponieważ użytkownik korzysta ze Strony i znajdujących się na niej informacji wyłącznie na własne ryzyko.

    Nie ponosimy odpowiedzialności za korzystanie lub brak możliwości korzystania ze Strony, zawartość Strony ani za jakiekolwiek linki do innych stron internetowych, ani za efektywność produktów zakupionych na Stronie. W maksymalnym zakresie dozwolonym przez prawo nie ponosimy odpowiedzialności za (i) straty, które nie zostały spowodowane przez jakiekolwiek naruszenie z naszej strony; lub (ii) wszelkie straty (biznesowe) (w tym utratę zysków, czasu, przychodów, danych); lub (iii) wszelkie straty pośrednie lub wynikowe, których nie mogliśmy przewidzieć ani my, ani użytkownik, w chwili rozpoczęcia korzystania ze Strony przez użytkownika.

    Nasza całkowita odpowiedzialność w związku z umową sprzedaży nie przekroczy ceny zakupu danych produktów.

    Niniejsze warunki nie mają wpływu na ustawowe prawa użytkownika.

  12. Gwarancja

    (a) Gwarancja prawna:
    Na terenie Unii Europejskiej w przypadku braku zgodności towarów z umową przysługują Państwu na mocy prawa nieodpłatnie środki ochrony prawnej ze strony sprzedawcy i gwarancja handlowa nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.

    (b) Gwarancja komercyjna:
    Rolling Luggage oferuje również dodatkową gwarancję komercyjną na niektóre produkty. Szczegóły dotyczące tej gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej i/lub na Stronie internetowej.

  13. Pytania, zażalenia, opinie lub kontakt z obsługą

    Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące Strony internetowej, lub problemy techniczne w dojściu do informacji na naszej stronie prosimy o kontakt: customer.care.pl@rollingluggage.com.

  14. Ograniczenia użytkowania oraz prawa własności intelektualnej

    Wszystkie nazwy marek, produktów i prawa używane na Stronie są znakami firmowymi lub nazwami firmowymi należącymi do Rolling Luggage, lub osób trzecich. Nie mają Państwo zezwolenia do używania lub powielania żadnego z wymienionych znaków lub nazw firmowych ponieważ może to stanowić naruszenie praw ich posiadaczy. Cały projekt strony, teksty, dokumenty, filmy oraz inne usługi, ich wybór i układ, oraz wszystkie inne materiały znajdujące się na stronie są chronione prawem autorskim Rolling Luggage lub jego dostawców. Mogą Państwo kopiować treści elektronicznie lub drukować fragmenty strony w zakresie tego, co jest potrzebne do złożenia zamówienia lub używania strony jako źródła zakupów. Nie ma zgody na inne używanie informacji i materiałów ze Strony, włącznie z powielaniem dla celów innych niż wyżej wymienione, modyfikacją, rozpowszechnianiem lub ponowną publikacją. Jeśli chcą Państwo korzystać z materiałów i informacji zawartych na Stronie, muszą Państwo uprzednio uzyskać pisemną zgodę Rolling Luggage.

  15. Wykorzystanie informacji i sugestii nadesłanych przez Państwa odnośnie tej strony

    W wypadku dostarczenia przez Państwa dla Rolling Lugggage jakichkolwiek materiałów, informacji, sugestii lub opinii o Stronie lub za jej pomocą, na temat Strony, sposobu prowadzenia działalności przez Rolling Luggage lub obsługi Strony - Rolling Luggage zastrzega sobie prawo do użycia owego materiału, informacji, sugestii lub opinii bez wynagrodzenia dla Państwa. Przesyłając do nas tego typu materiały udzielają Państwo firmie Rolling Luggage bezterminowego, ogólnoświatowgo zezwolenia na użytkowanie i publikowanie takiej informacji lub materiału - w całości bądź częściowo. Użycie przez Rolling Luggage informacji, dzięki którym będą mogli Państwo zostać rozpoznanymi (takie jak imię, adres czy numer telefonu), jest osobno uregulowane przez Politykę prywatności Strony, omówioną poniżej.

  16. Wykorzystywanie przez Rolling Luggage Państwa sugestii dotyczących nowych produktów, cech lub procesów

    (a) Zgłoszenie opinii pod żadnym względem nie powoduje powstania stosunku zaufania ani nie oznacza przyjęcia przez Rolling Luggage opinii w zaufaniu, a Rolling Luggage nie jest zobowiązany i nie zobowiązuje się do traktowania takich opinii jako poufnych ani zachowania ich poufności.

    (b) Rolling Luggage ma prawo do zachowania wszelkich materiałów, które są mu dostarczane, kopiowania ich oraz przechowywania w swojej dokumentacji.

    (c) Rolling Luggage nie podejmuje żadnych zobowiązań ani żadne zobowiązania nie powstają w związku z przyjęciem lub analizą zgłoszonej opinii, chyba że zostanie zawarta formalna umowa pomiędzy Rolling Luggage a Państwem, w którym to przypadku jedynymi zobowiązaniami Rolling Luggage będą te określone w pisemnej umowie.

  17. Polityka prywatności

    Ochrona Państwa prywatności jest dla nas bardzo ważna - dlatego chcemy być pewni, że są Państwo świadomi i wyrażają zgodę na sposób w jaki Państwa dane osobowe mogą być przez nas wykorzystane. Naszą politykę prywatności znajdą Państwo na stronie www.rollingluggage.pl. Składając zamówienie na naszej Stronie wyrażają państwo zgodę na zbieranie, używanie oraz na przesyłanie Państwa danych osobowych zgodnie z warunkami naszej Polityki Prywatności.

    W przypadku pytań dotyczących prywatności, prosimy o kontakt pod adresem privacy@aboutbags.com.

  18. Definicje

    W powyższym Regulaminie wymienione terminy powinny mieć następujące znaczenie, chyba że zostało to w szczególnych wypadkach wyjaśnione inaczej:

    • Regulamin: powyższe warunki i regulacje ze wszystkimi dodatkami i aktualizacjami.
    • Nayan: Nayan NV, spółka akcyjna, utworzona zgodnie z prawem belgijskim (tzw. NV), z siedzibą w 8850 Ardooie (Belgia), Pittemsestraat 58D, numer rejestru firmy Kortrijk 0806.661.106; Nayan jest odpowiedzialny za wsparcie techniczne funkcjonowania Strony.
    • Użytkownik: osoba wchodząca na Stronę internetową , używająca jej do celów informacyjnych, bądź do złożenia zamówienia.
    • Rolling Luggage: Aboutbags NV, przedsiębiorstwo z ograniczoną odpowiedzialnością, posiadające swoją siedzibę pod adresem Westerring 17, 9700 Oudenaarde, Belgia, numer rejestru firmy Oudenaarde 0681.881.789. Z uwagi na prawa własności intelegtualnej, „Rolling Luggage” oznacza Samsonite IP Holdings Sàrl, z zarejestrowanym biurem 13-15 Avenue de la Liberté, L-1931 Luxembourg oraz z numerem przedsiębiorstwa B147735 lub TUMI inc. with registered office at 499, Thornall Street, Edison, NJ 08837, United States.
    • Strona internetowa: zbiór podstron dostępnych pod adresem www.rollingluggage.pl.
  19. Prawo właściwe

    Wszelkie spory dotyczące ważności, interpretacji i/lub wykonania Warunków będą regulowane wyłącznie przez prawo belgijskie i belgijskie sądy, bez uszczerbku dla prawa konsumenta do wniesienia sporu do sądu właściwego na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Zastosowanie Konwencji ONZ dotyczącej umów o Międzynarodowym Obrocie Towarami jest wyraźnie wyłączone. Konsumenci ze zwykłym miejscem pobytu na terenie Unii Europejskiej dodatkowo korzystają z ochrony zapewnianej przez obowiązujące przepisy prawa kraju zamieszkania.

    Użytkownik zgadza się, by w przypadku sporu dotyczącego korzystania ze Strony internetowej możliwe było użycie elektronicznych dowodów (np. maili, kopii zapasowych itd.) jako prawomocnych dowodów.

    Jeśli którykolwiek z Warunków zostanie uznany za nieważny, pozostałe warunki nie utracą swojej mocy, a część uznana za nieważną będzie nadal obowiązywać w zakresie dozwolonym na mocy przepisów prawa.

  20. Całość umowy

    Niniejsze Warunki zastępują wszelkie wcześniejsze warunki obowiązujące Użytkownika.

    W przypadku jakichkolwiek pytań, uwag lub kwestii technicznych dotyczących niniejszej Strony internetowej prosimy o kontakt na adres customer.care.pl@rollingluggage.com lub pod numerem tel. +48 22 295 36 12 (infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00) lub faksu +32 51 696 837.

    Ostatnia aktualizacja niniejszych Warunków miała miejsce 12/01/2024 roku.